شناسهٔ خبر: 175210 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جنگ روانی آمریکایی‌ها علیه ایران تاثیری بر مذاکرات برجامی نخواهد گذاشت

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سیاستمداران کاخ سفید بدنبال افزایش فشار بر ایران و کسب امتیاز هستند.

به گزارش «نماینده»، در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه کشور برای بازگشت و عدم بازگشت به برجام به یک اندازه آماده است، گفت: کاخ سفید همیشه در حال ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی بوده و این مهم در جریان مذاکرت وین نیز مشاهده می شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها هیچگاه درصدد مذاکرات برد-برد نیستند، اظهار کرد: در واقع سیاستمداران کاخ سفید بدنبال افزایش فشار بر ایران و کسب امتیاز هستند.

وی با بیان اینکه چارچوب برجام و مذاکرات وین مشخص است و هیچ کشوری نمی تواند زیاده خواهی کند، ادامه داد: بر این اساس لغو تمامی تحریم ها و تامین منافع ایران اسلامی در توافق یاد شده امری الزامی و ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه سیاستمداران کاخ سفید باید بدانند مذاکره کنندگان ایرانی تحت فشار قرار نمی گیرند زیرا ملت ایران پشتوانه آنها هستند، افزود: بنابراین توصیه می شود کشوری که از برجام خارج شده و بدعهدی کرده است، نسبت به سناریو بازگشت یا عدم بازگشت اظهارنظر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک مذاکرات برجامی بدون تحقق خواسته های بحق و قانونی ایران به نتیجه نخواهد رسید و این موضوعی است که امروزه افکار عمومی دنیا نیز به آن توجه دارند زیرا کشورمان به تمامی تعهداتش عمل کرده است.

نظر شما