شناسهٔ خبر: 175051 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عسکری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ در گفت وگو با نماینده:

استفاده از ظرفیت های دانش بنیان در دستور کار کمیسیون کشاورزی مجلس/رهبر انقلاب به موقع موضوع کشاورزی را مطرح کردند

عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نکاتی که رهبر انقلاب در خصوص مسائل مربوط به کشاورزی مطرح کردند را بسیار مهم و به هنگام دانست و گفت: امروز امنیت غذایی یکی از مباحث مهم در بین کشور های دنیاست و ما نیز در این راستا حتماً باید تلاش کنیم.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» توسط رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: در خصوص شعار سال جدید باید گفت، سال هاست رهبر معظم انقلاب مسائل مربوط به اقتصاد را مطرح میفرمایند؛ امسال به طور خاص ایشان به موضوع ظرفیت های تولیدی، اشتغال و استفاده از ظرفیت های دانش بنیان اشاره کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نکاتی که رهبر انقلاب در خصوص مسائل مربوط به کشاورزی مطرح کردند را بسیار مهم و به هنگام دانست و تصریح کرد: امروز امنیت غذایی یکی از مباحث مهم در بین کشور های دنیاست و ما نیز در این راستا حتماً باید تلاش کنیم.
عسکری با تأکید بر اینکه ما در حوزه امنیت غذایی که به امنیت ملی گره خورده، ظرفیت ها و قابلیت های بسیار مهم و خوبی داریم، یادآورشد: در حوزه اقلیمی تنوع زیادی وجود دارد؛  بر این باور  هستیم که بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های دانش بنیان در دستور کار کمیسیون کشاورزی مجلس قرار دارد که در بخش تولید و استفاده صحیح از قابلیت های آب و خاک از آن استفاده کنیم و قطعاً این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت تا اقدامات عملیاتی و اجرایی نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما