شناسهٔ خبر: 175039 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تولید دانش‌بنیان تأثیر مهمی بر بی‌اثر کردن تحریم‌ها دارد

گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تولید دانش‌بنیان ضمن بهره‌وری بالا و هزینه کم به ما در بی‌اثر کردن و خنثی‌ کردن تحریم‌ها کمک می‌کند.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید دانش‌بنیان و اشتغالزایی گفت: در سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌ها بر بحث اقتصاد تأکید داشتند و این نامگذاری سال‌ها به نام اقتصاد و تولید بوده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ ما از حوزه تولید به شکل عام آن به نامگذاری سال به نام تولید دانش‌بنیان و اشتغالزایی رسیده‌ایم و این مسئله نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه تولید دانش‌بنیان در اقتصاد امروز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تولید دانش‌بنیان با هزینه کم بهره‌وری بالا را برای ما به همراه دارد و از طرف دیگر همانطور که علم مرز ندارد تولید دانش‌بنیان هم بدون مرز و محدودیت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: اقتصاد دانش‌بنیان ما را به اهداف‌مان در حوزه استقلال کامل اقتصادی و خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌رساند و بهترین روش برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها است.

وی افزود:‌ تولید دانش‌بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان و متخصصان ما مشکل بیکاری را در جامعه رفع می‌کند و در نتیجه ما شاهد رونق اقتصادی و بهبود شرایط معیشتی مردم به طول کل خواهیم بود.

نظر شما