شناسهٔ خبر: 174929 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

قالیباف در هرمزگان:

کار جهادی یعنی با 10 تومان بودجه به اندازه 100 تومان کار کرد/ بدون شناخت دقیق مردم، امکان حل مشکلات منطقه وجود ندارد

قالیباف رئیس مجلس در صفحه شخصی خود نوشت: کار جهادی یعنی 10 تومان بودجه بگیریم ولی 100 تومان کار کنیم، اما سیستم اداری و نظام بوروکراتیک این است هزار تومان بگیرد و یک تومان کار کند؛ این سیستم اداری باید عوض شود.

به گزارش «نماینده» محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در صفحه شخصی خود با اشاره به سفرش به هرمزگان نوشت: امروز در جمع جهادگران و مردم خونگرم بخش لیردف شهرستان جاسک در استان هرمزگان حاضر شدم تا آثار تصمیمات درست و غلط خود را از نزدیک و در پایین ترین نقاط جغرافیایی ببینیم تا وقتی می خواهیم در مرکز تصمیم بگیریم دیگر اشتباه ها را تکرار نکنیم؛ تصمیماتی که گاه بدون توجه به تاثیر آن ها بر روی ضعیف ترین مردم و محروم ترین مناطق اتخاذ می شود.

در مدت 10 روز کار جهادی نمی شود تمام مشکلات را حل کرد؛ ما باید به طور نظام مند مردم را بشناسیم و با شناسایی هدفمند اشکالات، برای حل آنها به طور دقیق و بر اساس زمان بندی مشخص برنامه ریزی کنیم تا مشکلات در کوتاه مدت رفع شود. بدون شناخت دقیق مردم، امکان حل مشکلات منطقه وجود ندارد.

کار جهادی یعنی 10 تومان بودجه بگیریم ولی 100 تومان کار کنیم اما سیستم اداری و نظام بوروکراتیک این است هزار تومان بگیرد و یک تومان کار کند. این سیستم اداری باید عوض شود و ریل گذاری قانونی محرومیت زدایی در کشور تغییر کند.

انتهای پیام/

نظر شما