شناسهٔ خبر: 174830 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

امروز؛ جلسه کمیسیون تلفیق برای رفع ایرادات بودجه‌ای شورای نگهبان/ احتمال بررسی در جلسه فردای مجلس

حاجی دلیگانی/2 عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسات عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ برای رفع ایرادات شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ،‌ با اشاره به آخرین وضعیت بررسی ایرادات شورای نگهبان به بودجه سال ۱۴۰۱ در قوه مقننه، گفت: تاکنون شورای نگهبان به صورت غیررسمی به  چندین تبصره  لایحه بودجه ایراد وارد کرده که این ایرادات به مجلس ارجاع شده است. 

وی افزود: بر همین اساس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ عصر امروز در دو نوبت تشکیل جلسه خواهد داد و ایراداتی که به صورت غیررسمی به مجلس اعلام شده را بررسی و گزارش خود را به صحن علنی پارلمان ارجاع خواهد کرد.

نماینده شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: اگر تا پایان امشب کمیسیون تلفیق گزارش نهایی خود را در سامانه طرح‌ها و لوایح مجلس بارگذاری کند، فردا (سه‌شنبه) این ایرادات در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد. 

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: طبق اطلاعاتی که کسب کرده‌ایم شورای نگهبان نیز تا پایان امشب کار بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ را نهایی و ایرادات را به صورت رسمی به مجلس ارجاع خواهد کرد.

حاجی دلیگانی گفت: اگر شورای نگهبان ایرادات را تا فردا به مجلس به صورت رسمی اعلام کند تلاش خواهیم کرد تا در روز چهارشنبه کار بررسی ایرادات وارده شورای نگهبان را در صحن علنی مجلس به پایان برسانیم. 

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدین عضو کمیسیون تلفیق بودجه نیز درباره نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش گفته است:  در نشست امروز   برخی اعضای شورای نگهبان برای بررسی ایرادات لایحه بودجه ۱۴۰۱ حضور خواهند داشت و بعد از آن کمیسیون تلفیق  عصر امروز ساعت ۱۶ نشست خود را با حضور اعضا برای بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان برگزار می کند تا گزارش آن در نشست فردا در صحن علنی بررسی شود.

نظر شما