شناسهٔ خبر: 174813 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

بحران اوکراین، آمریکا را با چالش جدی مواجه کرده است

ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: بحران اوکراین، آمریکا و اروپا را در مذاکرات را با چالش جدی مواجه کرده و مذاکره‌کنندگان می‌توانند از این وضعیت پیش آمده به عنوان یک فرصت بهره‌برداری لازم را داشته باشد.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم نجفی با بیان اینکه خطوط قرمز نظام در مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده کشورمان به طور صددرصد رعایت می شود، اظهار داشت: رئیس و اعضای تیم مذاکره کننده مصمم به دفاع از حقوق ملت ایران در مذاکرات با پنج به علاوه یک هستند و تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته‌اند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که بحران اوکراین، آمریکا و اروپا را در مذاکرات را با چالش جدی مواجه کرده و  مذاکره‌کنندگان می‌توانند از این وضعیت پیش آمده به عنوان یک فرصت بهره‌برداری لازم را داشته باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: ارتباط دادن مشکلات اقتصادی موجود در کشور به مذاکرات کار درستی نیست چرا که مشکلات اقتصادی موجود ریشه در سیاست‌های غلط اقتصادی در سال‌های گذشته دارد و به مذاکرات فعلی مربوط نیست

وی افزود: سیاست دولت آقای رئیسی در قبال مذاکرات سیاست کاملاً درست است، دولت مسائل اقتصادی را به مذاکرات گره نزده است و سعی دولت بر این است که مسائل اقتصادی با تکیه بر توان داخلی به پیش رود و مذاکرات هم مسیر خود را طی کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط اگر مذاکرات به نتیجه برسد نتایج مثبت آن را همگان لمس خواهند کرد و اگر هم به نتیجه مطلوب نرسد مسائل اقتصادی کشور متاثر از آن نخواهد بود و با تکیه بر توان داخلی کارها به پیش خواهد رفت.

نظر شما