شناسهٔ خبر: 174797 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

یک فوریت لایحه تعیین قائم مقامان ذی حساب در شهرداری تهران تصویب شد

شورای شهر یک فوریت لایحه تعیین قائم مقامان ذی حساب در شهرداری تهران با ۱۸ رأی موافق شورای شهری ها به تصویب رسید.

به گزارش «نماینده»، اعضای شورای شهر تهران امروز در صحن شورای شهریک فوریت لایحه تعیین قائم مقامان ذی حساب را بررسی و مورد بحث و گفت وگو قرار دادند.

 مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: شب گذشته این لایحه به دست ما رسید و فرصت نشد که آن را در دستور جلسه قرار دهیم و این لایحه در مورد قائم مقامان ذی حساب است که در حال حاضر ۲۷ نفر را شهرداری به عنوان قائم مقامان ذی حساب معرفی کرده و امیدواریم هر چه سریع تر مابقی را نیز معرفی کند تا کمیسیون های تخصصی بتوانند بر روی این گزینه ها بررسی های لازم را انجام دهند.

 در ادامه حبیب کاشانی در واکنش به این لایحه گفت: در حالی یک فوریت این لایحه برای بررسی به شورا آمده که امروز آخرین یکشنبه کاری است و ما از هفته دیگر تعطیلات در پیش رو داریم.

وی بیان داشت: براساس قانون باید لوایح یک فوریتی یک هفته ای بررسی شوند و درست است که ما چهاردهم به بعد سرکار می آییم اما قانون گذار اعلام کرده که از ششم فروردین کشور فعال است.

مهدی چمران ، رئیس شورای شهر بیان داشت: ما وقتی تعطیلات اعلام کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد. هر چند که می توانستند زمانی این لایحه را بیاورند که به تعطیلات نخورد.

سرانجام با ۱۸ رأی موافق یک فوریت لایحه تعیین قائم مقامان ذی حساب به تصویب رسید.

نظر شما