شناسهٔ خبر: 174791 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جزئیات نشست غیرعلنی مجلس| تاکید نمایندگان بر توسعه صنعت هسته‌ای

حجت الاسلام سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این نشست تمام نمایندگان بر رفع کامل تحریم ها تاکید کردند و همچنین خواستار ادامه تحقیق و توسعه صنعت هسته‌ای کشور شدند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیر علنی مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان انرژی اتمی درباره مذاکرات وین و آژانس انرژی اتمی، اظهار داشت: در نشست علنی نمایندگان مجلس با آقای اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی چند بحث مهم مطرح شد.

وی افزود: در این نشست تمام نمایندگان بر رفع کامل تحریم ها تاکید کردند و همچنین خواستار ادامه یافتن تحقیق و توسعه صنعت هسته ای کشور شدند و همچنین تاکید کردند که زنجیره هسته ای باید حفظ شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: نکته مهمی که در این نشست مطرح شد بحث تضمین های در مذاکرات هسته ای بود که باید تیم مذاکره کننده از طرف مقابل این موضوع را طلب کنند و هیچگاه در بدست آوردن آن کوتاهی نکنند.

سلیمی بیان داشت: ایران به صورت مستقل عمل می کند و خواهان کسب مافع خود در هر شرایط است و وابسته به این کشور یا آن کشور نیست و به دنبال منافع خود است و در مذاکرات هم ایران به صورت مستقل رفتار می کند.

نظر شما