شناسهٔ خبر: 174757 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمریکا دولت‌های متحد خود را در زمان اضطرار تنها می‌گذارد

حسن نوروزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: آمریکا در زمان اضطرار هیچ حمایتی از دولت‌هایی که به او تکیه کرده‌اند نخواهد داشت و پای خود را عقب می‌کشد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در مورد رژیم آمریکا گفت: رژیم آمریکا همواره در صدد است تا خود را به عنوان یک امپراتور بر سرنوشت ملت‌ها مسلط کند و به ملل مظلوم ظلم روا دارد.

وی افزود: دولتمردان بعضی کشورها که در مسیر سیاست‌های آمریکا و غرب حرکت می‌کنند، بدانند که وعده‌های آمریکا برای حمایت از آنها دروغ است و آمریکا در شرایط اضطرار آنها را تنها خواهد گذاشت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: سردمداران آمریکا اگر از دولت یا کشوری در ظاهر حمایت می‌کنند یا به موضوعی ورود کرده و اظهار نظر می‌کنند، فقط منافع خود را دنبال می‌کنند و در زمان اضطرار پای خود را عقب می‌کشند و هیچ حمایتی از دولت‌هایی که به آنها تکیه کرده‌اند نخواهند داشت.

نوروزی خاطرنشان کرد: آمریکا همواره تلاشش این است تا خود را به عنوان قدرت اول نظامی، اقتصادی و سیاسی دنیا بر همگان تحمیل کند و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: آمریکا برای فروش تسلیحات خود منافعش را در ایجاد جنگ و درگیری در مناطق مختلف می‌بیند و برای فروش تسلیحات و کسب منافع اقتصادی و سیاسی و نظامی همواره به دنبال ایجاد اختلاف و ناامنی در نقاط مختلف جهان است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: سردمداران کشورهای مختلف نباید فریب اظهارات مقامات آمریکایی را بخورند؛ چرا که آمریکا و اتحادیه اروپا هیچ‌گاه از کشوری حمایت نمی‌کنند مگر اینکه به دنبال منافع خود باشند.

نظر شما