شناسهٔ خبر: 174678 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

جنتی: امیدوارم همه اعضای دولت در مسیر رئیس‌جمهور حرکت کنند

آیت الله جنتی 2 رئیس مجلس خبرگان با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی رئیس جمهور، تاکید کرد: امیدوارم دیگر اعضا و کارکنان دولت هم در مسیر رئیس جمهور حرکت کنند و حرکت روبه رشدی داشته باشیم.

به گزارش «نماینده»، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) در نهمین اجلاسیه رسمی پنجمین دوره این مجلس، اظهار داشت: امیدواریم در این اجلاس اخیر سال نتایج خوبی داشته باشیم و باید هرچه می‌توانیم در مورد مسائل زمان و برای افراد فقیر و مستمندان فکر کنیم.

وی با بیان اینکه همیشه به این فکر بودم و هستم که حرفهایمان غیر از حرف نتیج عملی هم داشته باشد، گفت: خدا ان شالله به ما ایمان و اخلاص و معرفت دهد و چیزی که مد نطر من است، عنایت به قشر محروم و عائله‌مند جامعه است، چون خیلی به مشکل و سختی می‌گذرانند و تا جایی که می‌توانیم باید بصورت مستقیم و غیر مستقیم باید کمک کنیم کسانی پیدا نشوند که شب عید غذا مناسبی نداشته باشند.

آیت الله جنتی تاکید کرد: خدا بانیان کمیته امداد را بیامرزد، ولی این کمک‌ها کم است و حکومت علوی که در انتطار بودیم باید آثاری داشته باشد و علی (ع) نمی‌توانست ببیند کسی شکمش گرسنه باشد.

رئیس مجلس خبرگان با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی رئیس جمهور، تاکید کرد: امیدوارم دیگر اعضا و کارکنان دولت هم در مسیر رئیس جمهور حرکت کنند و حرکت روبه رشدی داشته باشیم، گفت: اگر بتوانیم شکم گرسنه را سیر کنیم معجزه کرده ایم و این حداقل وظیفه حکومت اسلامی هست و چیزهای دیگر، چون پوشاک و وسایل زندگی هم نیازمند هستند.

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه باید اولویت هارا در نظر بگیریم و اولویت با ایتام، سادات و خانواده‌های عائله‌مند است، بیان داشت: امیدواریم از مناجات شعبانیه که از بهترین مناجات‌ها هست بهره خوبی ببریم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امکانات ما محدود است و خدا بیش از تکلیف ما نمی‌خواهد و باید در حد امکاناتمان به محرومین رسیدگی کنیم.

نظر شما