شناسهٔ خبر: 174655 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمریکا رژیمی مافیایی است و مردم در تصمیمات حاکمان آن جایگاهی ندارند

پژمانفر// نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: رژیم حاکم بر آمریکا نه یک رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است، چرا که مردم در تصمیمات هیأت حاکمه این کشور هیچ جایگاهی ندارند و تصمیمات در استای تأمین منافع کارتل‌های اقتصادی اتخاذ می‌شود.

به گزارش «نماینده» نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد نقش مافیا در هیأت حاکمه آمریکا گفت: رژیم حاکم بر آمریکا نه یک رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است.

وی افزود: تصمیماتی که در هیأت حاکمه آمریکا اتخاذ می‌شود هیچ‌وقت در جهت خدمت به ملتها نیست، نه تنها ملتهای دیگر بلکه ملت خود آمریکا هم در تصمیماتی که در هیأت حاکمه این کشور اتخاذ می‌شود مدنظر نیستند.

وی اظهار داشت: آنچه در تصمیمات هیأت حاکمه آمریکا مدنظر است منافع هلدینگ‌های اقتصادی است چرا که آنها بیشترین نقش و تأثیر را بر تصمیمات هیأت حاکمه آمریکا دارند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: کارتل‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی اگر از یک شخصیت سیاسی در آمریکا دفاع کنند به خاطر منافع‌شان است و آن شخص وقتی به قدرت برسد وام‌دار این کا رتل‌هاست و در واقع به پاس حمایت‌هایی که از وی در به قدرت رسیدن شده باید منافع حامیانش را تأمین کند و مدنظر قرار دهد.

وی افزود: در واقع یک رابطه دو سویه در اینجا وجود دارد، یکی اینکه کارتل‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی به واسطه قدرت اقتصادی که دارند از سیاستمدار مورد نظرشان حمایت می‌کنند و آن فرد نیز پس از به قدرت رسیدن، تصمیمات و خواسته‌های حامیانش را اجرایی می‌کند.

نظر شما