شناسهٔ خبر: 174624 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کارتل‌های اقتصادی رؤسای جمهور آمریکا را تعیین می‌کنند

حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رژیم حاکم برآمریکا نه اینکه رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است و رؤسای مجلس در این کشور بر اساس کارتل‌های نفتی و به طور کل کارتل‌های اقتصادی بر سر کار می‌آیند.

 به گزارش « نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد رژیم حاکم بر آمریکا گفت: رژیم حاکم بر آمریکا نه یک رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است که راه و هلدینگ‌های اقتصادی و کارتل‌های نفتی در بر سر کار آمدن رؤسای جمهور در این کشور نقش اساسی دارند.

وی افزود:‌ هلدینگ‌های اقتصادی و کارتل‌های نفتی رئیس‌جمهور و نظامات سیاسی آمریکا را تعیین می‌کنند و به همین خاطر رؤسای جمهور در آمریکا وام‌دار این کارتل‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی هستند و تصمیمات آنها را اجرایی می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ طبیعی است در چنین کشوری هیچگاه مردم در تصمیم‌گیری‌های مقامات جایگاهی ندارند و در واقع حاکمان حاصل منافع پول‌های اقتصادی در این کشور هستند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: طبیعی است که تولیدکنندگان تسلیحات در آمریکا همواره به دنبال ایجاد ناامنی و بحران در مناطق مختلف دنیا هستند و این کار از کانال سیاست‌مداران این کشور که مجری تصمیمات این قشر هستند انجام می‌شود.

وی در پایان گفت:‌ واضح و روشن است که چنین رژیمی هیچگاه نمی‌تواند به فکر بشریت باشد و اظهارنظرهای آنها در خصوص حقوق بشر تنها در حد یک ادعا و آن هم در مسیر اهداف سیاسی و اقتصادی‌شان است و اگر اتفاقی مغایر با خواسته آنها بیفتد به آن انگ ضد حقوق بشری می‌زنند.

نظر شما