شناسهٔ خبر: 174536 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حتی اگرتوافق هم بشود نباید معیشت را به وعده آمریکا گره زد

حسن نوروزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به مذاکرات لغو تحریم گفت: به فرض اگر توافقی هم حاصل شود آمریکا کشوری نیست که به توافق پایبند باشد. بنابراین نباید معیشت مردم را به نتیجه چنین مذاکره‌ و حصول چنین توافقی گره زد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تاکید داشتند باید مذاکرات در وین و مسائل معیشتی و اقتصادی هر یک مسیر خود را دنبال کند.

وی افزود: هیچ گاه نباید معیشت مردم و اقتصاد کشور را که یک مسأله داخلی است به مذاکرات گره زد و بهبود معیشت مردم را منوط به حصول توافق در مذاکرات کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که ما در مذاکرات با کشورهایی مذاکره می‌کنیم که سابقه بدعهدی آنها را پیش از این هم داشته‌ایم و علاوه بر بدعهدی تجربه سال‌ها و دهه‌های قبل دشمنی آنها با کشورمان را اثبات می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: به فرض اگر توافقی هم حاصل شود آمریکا کشوری نیست که به توافق پایبند باشد. نباید معیشت مردم را به نتیجه چنین مذاکره‌ای و حصول چنین توافقی گره زد.

وی افزود: ما باید تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور را برای رشد اقتصادی و همچنین بی‌اثر کردن تحریم‌ها در دستور کار خود قرار دهیم.

نظر شما