شناسهٔ خبر: 174444 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حضور وزیر امور خارجه در مجلس برای توضیح آخرین روند مذاکرات هسته ای

مصری نایب رئیس مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزیر امور خارجه دعوت کرده است تا در مجلس حاضر شده و توضیحاتی را درباره روند مذاکرات به نمایندگان مجلس ارائه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (۸ اسفند) در پاسخ به تذکر نظری خانقاه مبنی بر حضور وزیر امور خارجه در مجلس، اظهار داشت:  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه دعوت کرده است تا در مجلس حاضر شده و توضیحاتی را درباره روند مذاکرات به نمایندگان مجلس ارائه کند.

وی با اشاره به صحبت های رییس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز گفت: هنوز مذاکرات ادامه دارد و تصمیم گرفته نشده است؛ آقای قالیباف هم در جلسه غیرعلنی برای نمایندگان توضیح داد که با توجه به بررسی بودجه در مجلس، می توان در صورت موافقت نمایندگان در روز سه شنبه هفته جاری علی رغم تعطیلی رسمی نشستی تشکیل داد.

نایب رئیس مجلس بیان داشت: طبق آیین نامه در زمان بررسی بودجه، مجلس نمی تواند وارد دستور دیگری شود و فقط در تعطیلات رسمی می توان به بررسی بودجه نپرداخت. از این رو در صورت موافقت نمایندگان در روز سه شنبه هفته جاری که تعطیل رسمی است از وزیر خارجه برای ارائه توضیحاتی درباره آخرین تصمیمات گرفته شده پیرامون مذاکرات دعوت خواهد شد.

نظر شما