شناسهٔ خبر: 174440 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

غرق شدن کودکان در کانال عباس آباد ری حاصل بی تدبیری است

اقراریان43 عضو شورای شهر تهران با اشاره به بی توجهی به مناطق محروم شهر، داغ غرق شدن کودکانی در کانال آب را به دلیل بی تدبیری ها دانست و از فردا به این منطقه خواهد رفت تافوریت رسیدگی به این معضل در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در جلسه  امروز این شورا در واکنش به تذکر شربیانی درباره غرق شدن یک کودک دیگر در کانال آب عباس آباد شهرری، گفت: داغ غرق شدن کودکانی در کانال آب را به دلیل بی تدبیری ها دانست و چند سوال مطرح کرد که وظیفه صداوسیما در معضلاتی از این دست چیست؟ و چرا از ظرفیت مطالبه گری استفاده نمی شود؟ وظیقه استاندار تهران در این معضلات و مشلات در تهران چیست؟

وی ادامه داد: اگر استانداری به موقع ورود می کرد آیا شاهد این حادثه مجدد بودیم؟

اقراریان با بیان  اینکه از ابتدای شروع به کار این شورا،  اعضا بارها از این منطقه  بازدید داشتند و تذکراتی در صحن داده شده است، گفت: اگر این کانال آب در شمال تهران و در کنار منزل یکی از مسئولان بود آیا این برخورد می شد؟

وی با اشاره به اینکه همه فشار اقتصادی و اجتماعی را این سالها  محرومان جامعه تحمل کرده اند و اما کم توجهی عقب افتادگی ها  از دولت گذشته ادامه دارد.

این عضو شورای شهر از حضور خود فردا به اتفاق جعفر شربیانی در این منطقه خبر داد و گفت: همچنین با فرماندار و شهردار و دادستانی و دادگستری هماهنگی شده تا به فوریت رسیدگی به این معضل در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما