شناسهٔ خبر: 174395 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ماهنامه نماینده

بهترین کیف پول های تتر (USDT) ؛ معرفی و آموزش ساخت والت های Tether

بهترین کیف پول های تتر (USDT) ؛ معرفی و آموزش ساخت والت های Tether

رمز ارز تتر با نام اختصاری USDT همواره یک دلار قیمت دارد. حال به منظور خرید، فروش و نگهداری از رمز ارز Tether نیازمند ساخت یکی از بهترین والت‌ ها و کیف پول های تتر هستیم

یک والت یا کیف پول تتر چیست؟

تتر را می‌توان به دلار دیجیتالی تشبیه کرد. در اینجا به جای نگهداری اسکناس در کیف پول فیزیکی جیبی خود، دارایی‌تان را داخل یک والت مجازی نگهداری خواهید کرد. این والت در قالب یک اپلیکیشن موبایل، دسکتاپ یا تحت وب به منظور دریافت و پرداخت در هر زمان قابل استفاده است. گفتنی است نوع دیگری از بهترین کیف پول های تتر سخت افزاری بوده و توسط تریدرهای حرفه‌ای، برای افزایش امنیت، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فاکتورهای انتخاب بهترین والت های تتر

تتر (Tether) را می‌توان به عنوان محبوب‌ترین استیبل کوین در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی کرد. هدف از طراحی آن، ایجاد ثبات در دلار آمریکا و انعطاف‌پذیری فناوری بلاک چین بوده است. Tether یکی از ده ارز دیجیتال برتر جهان است که باید اقدامات امنیتی را برای نگهداری آن در نظر گرفت. به همین دلیل انتخاب صحیح بهترین والت های تتر از اهمیت بالایی برخوردار است.

تتر که نخستین مرتبه روی پروتکل Omni Layer اجرا شد، مدتی بعد به بلاک چین اتریوم و بعد از آن به ترون انتقال یافت. به همین دلیل یک کیف پول تتر ERC20، هم اکنون با توکن های ERC20 نیز سازگاری دارد.

امنیت

عوامل متعددی در تعیین امنیت یک والت مخصوص ارزهای دیجیتال دخیل هستند. به عنوان نمونه باید به نوع شرکت توسعه‌دهنده آن و همچنین نوع کیف پول USDT اشاره کرد. بهترین گزینه، یک هات والت توسعه یافته به دست شرکتی معتبر است یکی از موارد مهم در بحث امنیت کیف پول های تتر، چگونگی مدیریت کلیدهای خصوصی است. بهتر است مدیریت آن‌ها بر عهده خود شما بوده و امکان کنترل و دسترسی‌شان از هر مکانی میسر باشد.

رابط کاربری

یکی از عواملی که در انتخاب والت تتر باید در نظر بگیرید، سهولت در استفاده است. برخی از کیف پول ها برای افراد مبتدی مناسب بوده و تعدادی دیگر، برای تریدرهای باتجربه گزینه‌های بهتری به شمار می‌روند؛ یک والت نباید قابلیت‌های منحصربه‌فرد و حرفه‌ای را در قالب یک رابط کاربری پیچیده ارائه کند.

بهترین کیف پول های تتر (Tether – USDT)

مای اتر والت (MyEtherWallet)

انتقال USDT به بلاک چین اتریوم، MyEtherWallet را به یکی از بهترین کیف پول های دیجیتال تبدیل کرده است. این والت در قالب یک افزونه کروم موجود بوده و دسترسی سریع به آن فراهم است. با توجه به امنیت بالای MyEtherWallet، کیف پول های سخت افزاری دیگری مانند ترزور و لجر با آن تلفیق شده‌اند. امکان ساخت یک کیف پول کاغذی و ذخیره کلیدهای خصوصی در یک والت سرد، قابلیت دیگری است که مای اتر والت در اختیارتان قرار می‌دهد.

اومنی والت (OmniWallet)

برای تریدرهای دوست‌دار داشتن کنترل کامل نسبت به کلیدهای خصوصی خود، اومنی والت گزینه مناسب دیگری است. مشکل این والت USDT داشتن رابط کاربری نه چندان ساده و دشوار برای کاربران تازه‌ وارد است. از طرفی ویژگی‌های آن محدود بوده و به جز قابلیت دریافت، ارسال و نگهداری، قابلیت‌های بیشتری در اختیارتان قرار نمی‌دهد.

تتر والت (Tether Wallet)

تتر والت اورجینال، راهکاری ایده‌آل برای خرید و فروش و همچنین نگهداری USDT است. از آن جایی که این والت تتر توسط شرکت توسعه‌دهنده همین ارز دیجیتال توسعه یافته، انتخاب بسیاری از کاربران محسوب می‌شود. مشکل اینجاست که Tether Wallet تنها از همین رمز ارز پشتیبانی می‌کند. برای کاربرانی که دارایی‌شان متشکل از ارزهای دیجیتال متعدد است، سایر گزینه‌ها پیشنهاد می‌شوند.

کوینومی (Coinomi)

کوینومی یکی از قدیمی‌ترین والت های ارزهای دیجیتال محسوب شده و نزدیک به دو میلیون کاربر در سراسر جهان، به آن برای نگهداری دارایی دیجیتالی خود اعتماد کرده‌اند. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت Coinomi پشتیبانی آن از تعداد زیادی ارز دیجیتال است؛ کوینومی از 125 بلاک چین مختلف پشتیبانی کرده و در نتیجه امکان کار با نزدیک به دو هزار توکن مختلف علاوه بر USDT را فراهم می‌کند.

اکسودوس (Exodus)

اکسودوس یک کیف پول ارز دیجیتال شیک و حرفه‌ای مبتنی بر دسکتاپ با پشتیبانی از تعداد زیادی رمز ارز نظیر تتر است. این والت تتر امکان دریافت، ارسال و ذخیره‌سازی دارایی الکترونیکی را با کارمزدهای مناسب فراهم می‌کند. حین استفاده از این والت، کلیدهای خصوصی‌تان روی دستگاه ذخیره خواهند شد، به همین دلیل کنترل کاملی روی آن‌ها دارید. علاوه بر آن، امکان اتصال اکسودوس به بهترین کیف پول های سخت افزاری تتر نظیر ترزور و لجر نیز فراهم است.

بایننس والت (Binance Wallet)

بسیاری بایننس را به عنوان محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا می‌شناسند. بسیاری از بایننس والت به صورت ترکیبی در کنار یکی دیگر از بهترین کیف پول های تتر استفاده می‌کنند. تریدرها یکی از والت های USDT معرفی شده در بالا را نصب کرده و در زمان نیاز، بخش یا کل دارایی خود را از حساب بایننس به آن انتقال می‌دهند.

لجر نانو اس (Ledger Nano S)

این کیف پول کوچک اما بسیار قدرتمند و ایمن است و از نزدیک به 25 ارز دیجیتال بسیار مهم بازار و حدود هزار و دویست توکن ERC-20 پشتیبانی می‌کند. این والت مخصوص کار با دسکتاپ نبوده و همراه گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز قابل استفاده است. کلیدهای خصوصی در والت سرد نگهداری شده و در نتیجه از حملات سایبری در امان هستند. به منظور ارسال یا حتی دریافت رمز ارز، باید یک پین کد وارد کنید، در غیر این صورت تراکنشی در دل این کیف پول تتر صورت نخواهد گرفت.

لجر نانو ایکس  (Ledger Nano X)

شرکت لجر مدعی شده که بیش از یک میلیون و صد هزار دستگاه لجر نانو اس در بیش از 165 کشور به فروش رسانده است. مدل جدید نیز با هدف تکرار همین موفقیت عرضه شده است. یکی از تفاوت‌های بسیار مهم کیف پول تتر لجر نانو ایکس در مقایسه با برادرش، پشتیبانی از دستگاه‌های دارای سیستم عامل آی او اس (آیفون و آیپد) علاوه بر دستگاه‌های اندرویدی و سیستم‌های کامپیوتری است.

از آنجایی که بازار رمز ارزها گاهی دارای نوسانات شدید است، دارندگان ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش دارایی‌های خود از رمز ارزهای با قیمت ثابت یا همان استیبل کوین (StableCoin) مانند دلار دیجیتال امریکا در معاملات خود استفاده زیادی می‌کنند. با فراگیر شدن هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال در ایران خرید تتر به جای دلار هم افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.

فرآیند خرید تتر ارزان در وب سایت و اپلیکیشن بیت 24(bit24.cash) به نحوی طراحی شده که هر دو دسته کاربران حرفه‌ای یا تازه کار به سرعت قادر به ثبت سفارش باشند. با این حال بخش پشتیبانی در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

نظر شما