شناسهٔ خبر: 174345 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

همبستگی مسوولان قشم مثال زدنی است

امیرابراهیم رسولی مدیرکل هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وفاق و همدلی مسوولان قشم از جمله امامان اهل سنت و شیعه، نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان این شهرستان ستودنی و در سطح کشور مثال‌زدنی است.

به گزارش «نماینده» امیر ابراهیم رسولی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قشم افزود: مسوولان چه در مجلس شورای اسلامی و چه در دولت یا هر مقام دیگری، همگی محکوم به موفقیت هستیم و هیچ بهانه‌ای برای اینکه موفقیت ایجاد نشود نداریم.

وی ادامه داد: همه مسوولان باید  تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دهند.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرماندار جدید یک بومی استان هرمزگان است و همراهی نمایندگان هرمزگان امتیازهایی است که باید از آن بهره برد.

وی افزود: مواضع مسوولان قشم نشان می‌دهد که این منطقه یک شهرستان سیاست‌زده نیست و نگاه سیاسی وجود ندارد.

رسولی ادامه داد: امروز که مجلس و دولت که در کنار یکدیگر قرار دارند، مردم کارآمدی نظام و بهبود معیشت را انتظار دارند که باید شعارهای رییس جمهور انقلابی کشور در این شهرستان نیز اجرایی شود.

وضعیت کرونا در استان هرمزگان شکننده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: فرمانداران باید در نظر داشته باشندکه تمام سخنان و مواضع انان از سوی مردم بازتاب پیدا می‌کند.

علی رئوفی در پاسخ به انتقاد از وی برای استفاده از ماسک در هنگام سخنرانی افزود: در وضعیت شکننده‌ای قرار داریم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: انجام دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه  استفاده از ماسک، و رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: سویه اُ-میکرون کرونا وارد ایران شده اما هنوز آثار زیانبارش مشاهده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای خارجی سرعت واگیری و مرگ و میر این سویه از ویروس کرونا بسیار زیاد نشان داده شده است که باید در ایران و به ویژه استان هرمزگان این مساله مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه در آیینی با حضور مشاور رییس و مدیرکل هیات رییسه و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه  شهرستان، امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، محمد محمدحسینی تختی به عنوان فرماندار جدیدشهرستان قشم معارفه و از خدمات علیرضا نصری در این سمت قدردانی شد.

نظر شما