شناسهٔ خبر: 174283 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اکبری تالارپشتی:

دولت به میدان بیاید و به خودروسازان داخلی کمک کند/"دستور" فایده ندارد

عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت باید به میدان بیاید، به خودرو ساز در حمایت از ساخت داخل کمک کند.

عزت اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: وقتی تولیدات چه خودرو یا هر کالای دیگری یک قیمت تمام شده دارد، اگر میخواهیم از مردم حمایت کنیم، در بازار برای تحریک آن خریدار یک شرایطی قائل شویم؛ حال ‌سیستم بانکی یا موسسات مالی و صندوق ها را وارد عمل کنیم؛ با شرایطی بفروشیم که مردم و مصرف کنندگان بتوانند دسترسی پیدا کنند.
 وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت یک خودرو سنگین نو وارداتی خیلی بالاست؛  الان خودرو سنگین تولید می شود و ممکن است قیمت تمام شده در توان راننده هایی که می خواهند در بیابان کار کنند نباشد از این رو چه کسی باید از این ها حمایت کند؟ و چه کسی باید بیاید پا در میانی کند؟ که در پاسخ باید گفت، دولت.
اکبری تالارپشتی افزود: دولت باید به میدان بیاید، به خودرو ساز در حمایت از ساخت داخل کمک کند و آنها را به سیستم بانکی یا موسسه مالی وصل کند و در مقابل آنها هم شرایط قسطی را فراهم کنند، الان ما همه جا میبینیم دستور میدهند که این دستور فایده ندارد.

انتهای پیام/

درحال بارگزاری...

دریافت فایل رئیس کمیسیون صنایع: دولت به خودروسازان داخلی کمک کند/دستور فایده ندارد با حجم
3 MB

برچسب‌ها:

نظر شما