شناسهٔ خبر: 174263 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث امیدواری مردم و آشنایی مسؤولان با مشکلات می‌شود

کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور از یک خود موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌آورد و از سوی دیگر باعث می‌شود تا رئیس و اعضای هیئت دولت بیشتر و بهتر با مشکلات مردم آشنا شوند.

به گزارش «نماینده» جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور از یک سو موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌آورد و از سوی دیگر باعث می‌شود تا رئیس و اعضای هیئت دولت بیشتر و بهتر با مشکلات مردم آشنا شوند.

وی افزود: از سوی دیگر سفرهای استانی رئیس جمهور کمک می‌کند تا گره‌هایی که در استان‌ها ایجاد شده و رفع آن نیازمند تصمیم هیأت دولت است در سفرهای استانی با تصمیمات هیأت دولت این گره ها باز شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که ما امروز با مشکلات جدی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم مواجه هستیم و ضمن اینکه انجام سفرهای استانی امری مطلوب است لازم است تا در حوزه اقتصاد کلان هم اقدامات جدی صورت گیرد.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: واقعیت این است که رئیس دولت سیزدهم با حجم عظیمی از مشکلات مواجه است و همان قدر که لازم و ضروری است به استان‌ها سفر کند شرایط خاص کشور از نظر اقتصادی نیز ایجاب می‌کند تا در مرکز نیز توجه ویژه و خاصی به اقتصاد کلان کشور داشته باشد.

وی افزود: مردم امروز فشار سنگینی را در حوزه مسائل معیشتی تحمل می‌کنند و شاهد تورم شدید در قیمت به ویژه اقلام ضروری خود هستند که لازم است هر چه سریعتر تدبیر لازم برای مهار این تورم را داشته باشیم.

نظر شما