شناسهٔ خبر: 174251 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بررسی برنامه های "فیاضی" در کمیسیون آموزش مجلس

رضا حاجی‌پور  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون با حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» رضا حاجی پور سحخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور یافته بود.

وی با بیان اینکه روز گذشته رئیس جمهور طی نامه ای وزیر پیشنهادی را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرده بود که امروز این نامه هم در  جلسه علنی اعلام وصول شد، ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون که به صورت فوق العاده برگزار شد سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده آمل در مجلس با بیان اینکه فیاضی در این جلسه برنامه های خود را برای تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش ارائه کرد، افزود: نمایندگان عضو کمیسیون نیز دغدغه های خود درباره وزارتخانه مربوطه را اعلام کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: در این جلسه با توجه به مشکلات ایجاد شده در پی شیوع کرونا و نحوه بازگشایی مدارس دغدغه اعضای کمیسیون مطرح و نهایتا مقرر شد جلسه دیگری برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی و جمع‌بندی کمیسیون جهت ارائه به صحن برگزار شود.

نظر شما