شناسهٔ خبر: 174243 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هفته آینده جلسه رأی اعتماد به «فیاضی»/بررسی سوابق وزیر پیشنهادی در مجلس

احمد نادری سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت که جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هفته آینده در پارلمان برگزار می‌شود.

به گزارش «نماینده» احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی مسعود فیاضی از سوی دولت به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش ، گفت:طبق آیین‌نامه پس از معرفی وزیر پیشنهادی کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون تخصصی سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی را بررسی می‌کند.

وی عنوان کرد: کمیسیون آموزش بنا دارد پس از بررسی سوابق و برنامه‌های وی و برگزاری جلسه با این گزینه پیشنهادی، گزارش خود را در صحن مجلس قرائت کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه قرار است برنامه های پیشنهادی و سوابق کاری و تحصیلی وی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: احتمالا در جلسات هفته آینده مجلس جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

 سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، گفت:نامه معرفی آقای فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی فردا اعلام وصول و جلسه رای  اعتماد به وی نیز هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش تسنیم، پس از عدم رأی اعتماد از سوی نمایندگان به آقای حسین باغگلی وزیر پیشنهادی این وزارتخانه با سرپرست اداره می‌شد که نهایتا امروز آقای فیاضی از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شد.

نظر شما