شناسهٔ خبر: 174196 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ستادی برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت تشکیل شود

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به رئیس جمهور پیشنهاد کرد تا کمیته‌ای برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی خود در دولت تشکیل دهد.

به گزارش «نماینده» محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور، گفت: سفرهای که رئیس‌جمهور برای بررسی مشکلات استان‌ها آغاز کرده است برای برنامه‌ریزی‌ها در کشور بسیار حائز اهمیت‌ است.

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی و در دیدارهای چهره به چهره با مردم مشکلات به راحتی احصا می‌شود، ادامه داد: تا زمانی که ریشه مشکلات در کشور مشخص نشود نمی‌توان برای برون رفت از آن برنامه‌ریزی کرد.

نماینده یزد در مجلس با تاکید بر اینکه سفرهای آقای رئیسی به تدوین برنامه هفتم توسعه که قرار است در ماه‌های آینده پی‌ریزی شود کمک می‌کند، افزود: باید قول‌هایی که در سفرهای استانی به مردم نیز داده می‌شود، اجرایی شود که در همین راستا نیز باید ستادی برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی در دولت شکل بگیرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: کلیه مصوباتی که دولت در سفرهای استانی دارد باید در آن کمیته پیگیری شود و در دوره زمانی مناسب گزارشی از میزان عملیاتی شدن آن به استحضار مردم برسد.

نظر شما