شناسهٔ خبر: 174163 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

پرونده ویژه "آمریکا بدون تغییر"/نوش آبادی در گفت وگو با نماینده:

دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ذاتی است/ خباثت دولتمردان آمریکایی تغییری نکرده/ جمهوری اسلامی ایران سیاست های استعماری و استکباری آمریکا را در دنیا و منطقه به چالش کشانده است

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ذاتی و برخاسته از سیاست های خصمانه و استکباری آمریکا است.

حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان، درخصوص دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از 40 سال گذشته، اظهارداشت: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ذاتی و برخاسته از سیاست های خصمانه و استکباری آمریکا است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: همه دولت هایی که روی کار آمدند، یک دشمنی آشکار و پنهان با جمهوری اسلامی داشتند؛ گاهی این دشمنی ها بسیار واضح و روشن بوده و گاهی دشمنی ها پنهان و نا آشکار، اما آن خباثت ذاتی آمریکایی ها و دولتمردان آمریکا و سیاستگذاران آمریکایی نسبت به جمهوری اسلامی تغییر نکرده است.

وی تاکید کرد: ممکن است شیوه ها و  ادبیاتشان متفاوت باشد اما عمق دشمنی ها و در واقع آن حقیقت دشمنی هایشان تغییر نکرده است.

*جمهوری اسلامی، سیاست های استعماری و استکباری آمریکا را در دنیا و به ویژه منطقه را به چالش کشاند
نوش آبادی با بیان اینکه آمریکایی ها به دلیل از دست رفتن منافعاشان در منطقه و بویژه در جمهوری اسلامی، چراکه رژیم شاه ژاندارم آمریکا بود، از این رو بسیاری از منافع خودشان را از دست داده اند، گفت: آنها هیچوقت دست از دشمنی برنخواهند داشت چون با روی کارآمدن جمهوری اسلامی، هم منافعشان در خطر افتاده و هم اعتبار و منزلتشان افت کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی، آمریکا را در صحنه ببن المللی به چالش کشیده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل و آزاد توانست سیاست های استعماری و استکباری آمریکا را در دنیا و بویژه در منطقه به چالش بکشاند و الان بزرگترین مانع برای آمریکا در منطقه برای رسیدن به منافع نامشروعش، ایران است‌.

انتهای پیام/

نظر شما