شناسهٔ خبر: 174161 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بررسی وضعیت خودرو و تعیین تکلیف ارز دولتی با حضور وزیر«صمت» در مجلس

مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون درباره خودرو و تعیین تکلیف ارز دولتی را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: آقای فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان خود میهمان جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون بودند.

وی افزود: مسئولان وزارت «صمت» در این جلسه گزارشی از اقدامات وزارتخانه متبوعشان در حوزه های مختلف ارائه کردند و اعضای کمیسیون نیز سوالات خود را پیرامون حوزه خودرو، تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی، راه‌اندازی کارخانه‌ها مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به دیگر دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون متبوعش، گفت:در ادامه دادستان دیوان  محاسبات به همراه دیگر معاونان اقتصادی دیوان میهمان جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بودند.

مفتح ادامه داد: مسئولان دیوان در این جلسه درباره بودجه پیشنهادی دیوان محاسبات برای سال ۱۴۰۱ مطالب خود را مطرح کردند و در ادامه اعضای کمیسیون تمام هزینه‌های پیشنهادی دیوان محاسبات را با دید کاهش هزینه ها مورد بررسی قرار دادند.

نماینده تویسرکان در مجلس در توضیح بخشی از مباحث مطرح شده در این جلسه با مسئولان دیوان محاسبات اظهار کرد: بحث میزان استخدام‌ها و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در دیوان محاسبات یکی از مسایلی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما