شناسهٔ خبر: 174037 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عزیزی:

سفر های استانی باعث افزایش اعتماد میان مردم و مسئولان خواهد شد

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر های استانی رئیس جمهور امید آفرین است و باعث افزایش اعتماد میان مردم و مسئولان خواهد شد.

به گزارش «نماینده» ابراهیم عزیزی با ارزیابی مثت از سفر استانی رئیس جمهوری به استان فارس گفت: یکی از کار های خوبی که دولت سیزدهم شروع کرده و قابل تقدیر است، سفرهای استانی است زیرا باعث ارتباط مسئولان با طبقات پایین و ضعیف جامعه می شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم ادامه داد: تلاش باید شود تا ارتباط دولت با سرمایه اجتماعی یعنی مردم مستحکم تر از گذشته باشد.

وی افزود: تمرکز دولت باید برای افزایش کارآمدی سفرهای استانی و رفع مشکلات و دل نگرانی‌های مردم از طریق تدوین برنامه زمابندی شده باشد.

عزیزی تصریح کرد:سفرهای استانی با این رویکرد آغاز شده و دولت سیزدهم عزم جدی برای عملیاتی شدن وعده هایش داشته باشد اما با این حال باید به این نکته توجه کرد که تحقق بخشی مهمی از مطالبات نیازمند زمان و پیگیری مجدانه مسئولین استانی دارد.  

وی با اشاره به برخی از اظهار نظرها درباره سفر های استانی رئیس جمهور گفت: آنهایی که می گویند این سفر جز هزینه تراشی خروجی ندارد چون به پشت میز نشینی عادت کردند و مدیریت را اتاق های بسته،تشریفات و بروکراسی پیچیده اداری می بینند اینگونه صحبت ها را بیان می کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم عنوان کرد: سفر های استانی رئیس جمهور امید آفرین  است که باعث افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان خواهد شد.

وی ابراز کرد: آن هایی که نسبت به سفر های استانی رئیس جمهور انتقاد دارند جرات رفتن بین مردم را ندارند زیرا بین مردم با برخی از افراد و مدیران فاصله زیادی وجود داشته برای همین در پی طرح ایرادات نسبت به سفر های استانی هستند.

عزیزی عنوان کرد: نمایندگان اعتقاد دارند که رئیس جمهور مانند سایر مسئولان کشور در بین مردم حضور داشته باشد و همه مسئولین در راستای کسب رضایت مردم تلاش کنند زیرا در نظام اسلامی چیزی به نام ریاست نداریم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: تفاوت نظام اسلامی با سایر نظام های سیاسی این است که آن ها ریاست می کنند ولی ما مسئولیت می پذیریم و باید آن را به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: اینکه یک مسئولی تحت عنوان کرونا خودش را در داخل اتاق شیشه ای قرار داد و شرایطی را فراهم آورد تا ملاقات با او برای مسئولان دولتش سخت شود آیا این حضور این نوع افراد در راس امور کشور خوب بود ؟ یا اینکه رئیس جمهور در بین مردم حضور داشته باشد؟

عزیزی تصریح کرد: بهتر است منتقدان به عملکرد خودشان برگردند و گفتار و کردار ناپسندشان توجه کنند و روی این سفر ها ایراد نگذارند.

نظر شما