شناسهٔ خبر: 173994 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضایی:

در صورت اجرایی شدن مصوبات دولت چهره استان بوشهر تغییر پیدا خواهد کرد

 ابراهیم رضایی نماینده مردم دشستان در مجلس یازدهم گفت: نمایندگان استان ارزیابی مثبت از سفر رئیس جمهور به بوشهر دارند و معتقدند که در صورت اجرایی شدن مصوبات دولت چهره استان بوشهر تغییر پیدا خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» ابراهیم رضایی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: نمایندگان استان ارزیابی مثبتی از سفر آقای رئیسی و تعدادی از اعضای کابینه دولت به بوشهر دارند.

نماینده مردم دشستان در مجلس یازدهم ادامه داد: در این سفر یک روزه رئیس جمهور از تعدادی مناطق استان بازدید کرد و به دیدار با مردم پرداخت. در این سفر مصوبات خوبی برای استان بوشهر صورت گرفت به ویژه در حوزه آب و کشاورزی که در صورت تحقق شاهد تغییرات مثبت در زندگی مردم استان خواهیم بود.

رضایی بیان کرد: از طرفی دیگر فرصتی فراهم شد تا مدیران، نمایندگان، خواص و نخبگان استان رئیس جمهور را با مشکلات استان بوشهر بیشتر آشنا و نکاتی را به ایشان منتقل کنند. نمایندگان استان مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر را پیگیری خواهند کرد چون آقای رئیسی را شخصی صادق می دانیم.

وی ابراز کرد: برخی ها می گویند سفرهای استانی جز هزینه تراشی نتیجه ای ندارد اینگونه نیست،همین که مسئولان در ایام کرونا کنار مردم حضور پیدا کنند در شرایطی که فاصله زیادی بین مردم و مسئولان افتاده این موضوع ارزشمند است.

رضایی ابراز کرد:رئیس جمهور روزهای تعطیلش را به سفر استانی اختصاص داده که بنده این اقدام آقای رئیسی را به نوع جهادی می دانم به این دلیل که تاکنون چنین اتفاقی در دولت های قبلی رخ نداده است.

وی یاد آور شد: قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم مدیرانی را داشتیم که هیچ خبری از احوال مردم نداشتند و می گفتند صبح جمعه از گران شدن بنزین خبر دار شدند این در حالی است که امروز مدیر عالی نظام با سفر به استان های محروم و دور افتاده از مشکلات مردم نزدیک آشنا می شود.

نماینده مردم دشستان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: سفر های استانی خروجی دارد و مصوباتی که دولت برای استان بوشهر داشته به شرط اجرایی شدن چهره استان را تغییر خواهد داد که زندگی مردم راحت تر خواهد کرد.

نظر شما