شناسهٔ خبر: 173889 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آصفری:

علی اف برای ادعاهای خود سندی ندارد/ سازمان ملل به مبارزه ایران با قاچاق مواد مخدر اذعان دارد

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: ایران هزینه های بسیار سنگینی در امتداد مرزها و در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر پرداخت کرده که بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش «نماینده» محمدحسن آصفری با رد ادعای رئیس جمهور آذربایجان در زمینه نقش ایران در قاچاق مواد مخدر به اروپا گفت: ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر هزینه های مادی و انسانی بسیاری پرداخت کرده ایم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای ما در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به شهادت رسیده اند، بیان کرد: هزینه های بسیار سنگینی در امتداد مرزها و در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر پرداخت کرده ایم که بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه سازمان ملل به فعالیت ایران در مبارزه با مواد مخدر اذعان دارد، تاکید کرد: علی اف به جای پرداختن به این مسائلی که سندیتی برای دنیا ندارد به مدیریت اتفاقات کشورش توجه کند چرا که تروریست ها را در کشور خود جا داده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور آذربایجان به جای بیان مطالبی که برای آن سندی ندارد پاسخگوی اقداماتی باشد که سبب شده دشمن مسلمانان در کنار او جا بگیرند و با صهیونیست ها توافق داشته باشد، علی اف اگر می تواند جلوی چنین اقداماتی را بگیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مطرح کردن چنین مباحثی نه تنها مشکلی از علی اف حل نخواهد کرد بلکه مشکلات را بیشتر می کند این مسیر اشتباه است گذشتگان هم به بن بست خوردند و نتیجه نگرفتند، علی اف از تاریخ درس بگیرد و پل های پشت سر خود را خراب نکند، در آینده با چه رویی می خواهد به سمت ایران برگردد تا کمک و همراهی جمهوری اسلامی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان که این روزها می‌کوشد به هر قیمتی اشتباه خود را در باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه انکار کند؛ این بار در ادعایی جدید گفته است که باکو مسیر ترانزیت مواد مخدر از ایران به ارمنستان و از آنجا به اروپا را مسدود کرده است.

نظر شما