شناسهٔ خبر: 173878 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ابوترابی:

استانداران جوان، دلسوز و متخصص بهترین گزینه‌ها هستند

ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به ویژگی‌هایی که استانداران جدید باید داشته باشند، گفت: استانداران جوان، دلسوز و متخصص بهترین گزینه‌ها برای تحقق اهداف مردمی، انقلابی، کارآمد و فسادستیزی دولت سیزدهم هستند.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی با اشاره به ویژگی‌هایی که استانداران جدید باید داشته باشند، گفت: «جوان‌گرایی» مهم‌تریم شاخص و ویژگی انتخاب استانداران جدید باید باشد، جوانان در سال‌های اول انقلاب بدون سابقه اما با روحیه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کردند، حتی در سال‌های جنگ تحمیلی همین جوانان بهترین فرمانده‌هان جنگ بودند و خوش درخشیدند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: جوان‌گرایی، نخبه گرایی و دلسوزی مهم‌ترین ملاک‌های استانداران جدید باید باشد. داشتن صرف سابقه نباید ملاک انتخاب قرار گیرد، زیرا در این صورت مدیران پیری خواهیم داشت که به اندازه کافی توانا و پر انگیزه نخواهند بود.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید بپذیریم که یک مدیر جوان و دلسوز می‌تواند ظرفیت‌های استان‌ها را فعال کند. دلسوزی یکی دیگر از گام‌های مهم است، مدیران دلسوز قطعا متعهد خواهند بود. تعهد و دلسوزی جوهره پیشرفت و کشف مسیرهای جدید و درست است.

ابوترابی در ادامه یادآور شد: تخصص، نکته حائز اهمیت دیگر است، بنابراین استانداران جدید باید نسبت به مشکلات، ظرفیت‌ها و شرایط مختلف استان خود آگاه و از تخصص نسبی برای مدیریت استان برخوردار باشند. استانداران جوان، دلسوز و متخصص بهترین می‌توانند اهداف مردمی، انقلابی، کارآمد و فسادستیزی دولت سیزدهم را در استان‌ها عملیاتی کنند.

نظر شما