شناسهٔ خبر: 173857 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضازاده:

هم افزایی نظامی_امنیتی میان ایران و پاکستان سبب ایجاد صلح و ثبات در منطقه می‌شود

رضا زاده عضو هیأت رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد هم افزایی میان کشورهای همسایه از جمله ایران و پاکستان می تواند سبب ایجاد صلح و ثبات در منطقه شود.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده در خصوص اهمیت سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در راس یک هیات بلند پایه نظامی – امنیتی به پاکستان، گفت: کشورمان با اسلام آباد دارای مرزهای مشترک طولانی است که همکاری های مشترک می تواند سبب تامین امنیت در این مناطق شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاکستان یکی از همسایگان و همپیمانان ایران محسوب شده و در رابطه با مسائل اقتصادی همکاری های مشترکی نیز انجام می شود، اظهار کرد: بر این اساس باید تلاش شود در حوزه همکاری های امنیتی و نظامی نیز سطح روابط افزایش یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود که سرلشکر محمد باقری در راس یک هیات بلند پایه نظامی – امنیتی وارد اسلام آباد شد تا این مهم مطابق رایزنی هایی که صورت می گیرد محقق شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک هم افزایی میان کشورهای همسایه از جمله ایران و پاکستان می تواند سبب ایجاد صلح و ثبات در منطقه شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید یادآور با توجه به ارتباط نزدیک پاکستان و افغانستان، همکاری های مشترک می تواند سبب رفع دغدغه ها میان همسایگان شود زیرا ایران نیز با افغانستان دارای مرزهای مشترک زیادی است.

نظر شما