شناسهٔ خبر: 173724 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

میرتاج الدینی:

دیدار رئیسی و پوتین راهگشا خواهد بود

میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلابی در مجلس تاکید دارد که دیدار روسای جمهوری ایران و روسیه تاثیر بسزایی بر رفع تحریم ها دارد.

به گزارش «نماینده» سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به دیدار وزرای خارجه ایران و روسیه گفت: این دیدارها اهمیت بسیاری دارد و می تواند بر حل مسئله قفقاز اثرگذار باشد. همچنین تقویت روابط با همسایگان را به دنبال خواهد داشت و می توان با همکاری کشورهای همسایه اختلافات منطقه ای را برطرف کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید هر دو وزیر خارجه بر اجرای تعهدات برجامی بیان کرد: در برجام اروپایی ها و آمریکایی ها بدعهدی کردند و اگر قرار باشد برجام احیا شود باید مسیر مذاکرات و گفت‌وگو در راستای پایبندی غربی ها به تعهدات برجامی باشد.

وی تاکید کرد: ایران به تعهدات خود عمل کرده است اما در مقابل غربی ها نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه با خروج یکجانبه آمریکا از این تعهد، تحریم های بیشتری را رقم زده اند.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلابی در مجلس درباره احتمال دیدار رئیسی و پوتین، اظهار داشت: دیدار روسای جمهوری ایران و روسیه راهگشا خواهد بود و تاثیر بسزایی بر اجرایی شدن تعهدات برجامی، رفع تحریم ها و حل اختلافات و مشکلات منطقه ای دارد.

نظر شما