شناسهٔ خبر: 173693 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت:

لبنان و ایران از دیرباز پیوند عمیقی با یکدیگر داشته اند

احمدحسین فلاحی فراکیسون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف اظهار داشت: لبنان و جمهوری اسلامی از دیرباز پیوند عمیقی با یکدیگر داشته اند و این کشور همواره پناهگاه مبارزان و نیروهای انقلابی از کشورمان بوده است.

به گزارش «نماینده» احمدحسین فلاحی در خصوص سفر وزیر خارجه کشورمان به لبنان تصریح کرد: در دور جدید روابط ایران با کشورهای منطقه شاهد توسعه روابط با کشورهای مختلف آسیایی و منطقه به ویژه جریان مقاومت هستیم و این انتظار وجود داشت که سفر وزیر خارجه و در آینده احتمالاً رئیس جمهور به این کشورها انجام شود.

وی افزود:لبنان و جمهوری اسلامی از دیرباز روابط گسترده ای با یکدیگر داشتند و در کنار هم بودند و حتی در سالهای پیش از انقلابی نیز این کشور پناهگاه نیروهای مبارز و انقلابی بود و این ارتباط سابقه دیرینه و عمیقی دارد.

نماینده همدان تاکید کرد:کشورهای منطقه بستر مناسبی برای ایجاد روابط با ایران دارند و از این رهگذر می توان  با بسیاری از آسیب های نظیر گسترش تروریست و افراط‌گرایی در جهان اسلام و خاورمیانه  مقابله کرد اما دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و مشکل بین کشورها هستند.

وی خاطر نشان کرد: لبنان شریک عقیدتی، سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی است و از کشورهای مهم محور مقاومت است و توسعه روابط با این کشور تاثیر مستقیمی بر تقویت جبهه مقاومت و مقابله با سیاست های تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

نظر شما