شناسهٔ خبر: 173650 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی به نماینده خبر داد

بازدید هفتگی کمیسیون کشاورزی از مناطق مختلف کشور/اشراف نظارتی در بخش کشاورزی خواهیم داشت

عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در حال جمع بندی هستیم تا اعضای کمیسیون مأموریت نظارتی خود را انجام دهند و بتوانیم به صورت هفتگی در مناطق مختلف حضور داشته و از نزدیک بر مسائل و مباحث مربوط به حوزه نظارتی اشراف داشته باشیم.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار نماینده، در پاسخ به این سوال که در راستای بحث نظارت بر محصولات کشاورزی، برای مواجه نشدن با قیمت نجومی یک محصول کشاورزی که در دولت قبل شاهد آن بودیم، چه اقداماتی صورت خواهد گرفت، اظهارداشت: فلسفه وجودی  و یکی از مأموریت های نمایندگان در مجلس بحث نظارت است و ما خوشبختانه به طور جد در حوزه مسائل بخش کشاورزی، نظارت را انجام می دهیم.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به بازدیدهایش در استان فارس، بندر انزلی و یکی دیگر از استان ها، گفت: ما در حال جمع بندی هستیم تا اعضای کمیسیون مأموریت نظارتی خود را انجام دهند و بتوانیم به صورت هفتگی در مناطق مختلف حضور داشته و از نزدیک بر مسائل و مباحث مربوط به حوزه نظارتی اشراف داشته باشیم.

وی بر همین اساس به احصا ایرادات و تاکید بر بهتر کار کردن دستگاه های متولی اشاره و تصریح کرد: در جاهایی که لازم باشد تذکرات را لازم را خواهیم داد تا نسبت به اصلاح امور اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما