شناسهٔ خبر: 173607 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دشمن از برخی همسایگان ایران استفاده ابزاری میکند/دنبال جنگ نیستیم

گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه همسایگان ما فریب وعده‌های توخالی بیگانگان را نخورند، گفت: بیگانگان ثابت کردند از برخی کشورهای منطقه استفاده ابزاری می‌کنند.

به گزارش «نماینده» عباس گودرزی در واکنش به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای مسلح ما همواره با اقتدار همراه با عقلانیت عمل می‌کنند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید بر هوشمندی کامل در برابر بیگانگان دارند و تاکیدشان بر این است که کلیه اقدامات ما باید در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری این است که ما باید نگاهی جامع و کلان به اقدامات خود داشته باشیم و حتماً باید آثار آن را هم مدنظر بگیریم تا مشکلی برای کشور ایجاد نشود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ما به دنبال آغاز جنگ و تعرض به هیچ یک از کشورهای دنیا در هیچ نقطه‌ای از جهان نیستیم.

گودرزی ادامه داد: دشمنان انقلاب باید به این مسئله توجه داشته باشند که توان دفاعی فعلی ایران با دوران دفاع مقدس و دهه‌های گذشته تفاوت اساسی دارد و شرایط ما کاملاً تغییر کرده است. قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران به حدی است که می‌تواند در برابر هر تعرضی به خاک کشورمان، ۱۰ برابر به دشمنان پاسخ دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر دولتی به خاک جمهوری اسلامی ایران تعرض کند، باید منتظر پاسخ کوبنده و پشیمان کننده نیروهای مسلح کشورمان باشد و شکست قطعی متوجه دشمنان ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه بهتر است همسایگان ما فریب وعده‌های توخالی بیگانگان را نخورند، گفت: بیگانگان ثابت کردند که از برخی کشورهای منطقه استفاده ابزاری می‌کنند و بعد از آنکه به اهدافشان برسند، آنها را کنار می‌گذارند و از روی جنازه‌شان عبور می‌کنند. بنابراین همسایگان بدانند که دوستی با جمهوری اسلامی ایران تأمین‌کننده امنیت خودشان و منطقه خواهد بود.

نظر شما