شناسهٔ خبر: 173501 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حاجی دلیگانی با اشاره به اقدامات مثبت دولت در تسریع واکسیناسیون:

دولتمردان برنامه‌ریزی برای ساماندهی معیشت مردم را تسریع کنند

حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید هرچند دولتمردان در حال برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی‌های مناسبی برای حوزه معیشت و اقتصاد مردم هستند اما انتظار می‌رود، جامع‌تر و با سرعت بیشتری مباحث را دنبال کنند تا اثر مثبت این تصمیمات در جامعه دیده شود.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی با انتقاد از گرانی‌های کنونی کالاهای اساسی، گفت: نمایندگان هنگام رای اعتماد به کابینه سیزدهم دو موضوع را به عنوان اولویت در نظر گرفتند؛ جان و نان مردم؛ دولت سیزدهم به موضوع جان مردم جهادی ورود کرد و با اقدامات مناسب واکسیناسیون علیه بیماری کرونا را سرعت داد به گونه‌ای که میان مردم رضایتمندی ایجاد شد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درباره اقتصاد و معیشت، افزود: هرچند دولتمردان در حال برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی‌های مناسبی برای حوزه معیشت و اقتصاد مردم هستند اما انتظار می‌رود، جامع‌تر و با سرعت بیشتری مباحث را دنبال کنند تا اثر مثبت این تصمیمات در جامعه دیده شود و آنچه درباره سیمان رخ داد در سایر حوزه نیز محقق شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: از وزیر جهاد کشاورزی انتظار می‌رود سریع‌تر مشکلات مربوط به بخش کشاورزی و دامپروی مانند تامین نهاده‌های دامی را رفع کند تا مردم آثار آن را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه در دو هفته‌ای که نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه سرکشی کردند، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ملموس بود، ادامه داد: نمایندگان این موضوعات را در جلسات این هفته از وزرا پیگیری می‌کنند.

نظر شما