شناسهٔ خبر: 173457 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می‌شود

علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ترویج دائمی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجایی با اشاره به حضورش در جمع مجاهدان عشایری دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر هجمه فرهنگی غرب و خطرات ناشی از آن بیمه می‌کند.
دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور دفاع مقدس را گنجینه تمام نشدنی از فضایل و ارزشهای معنوی انقلاب دانست وافزود: در دفاع مقدس اوج ایمان و معنویت ملت انقلابی ایران نمایان شد و برکات آن به بار نشست.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلاص و ایمان زائد الوصف رزمندگان سلحشور ایران در دوران جنگ تحمیلی افزود: کشور امروز بیش از هر زمانی به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های برآمده آن نیاز دارد.
کریمی فیروزجایی با اشاره به تداوم دشمنی های استکبار علیه کشورمان یادآور شد: آموزه های وحیانی اسلام حکم می کند که هیچگاه از کید و مکر دشمنان غافل نشویم و این مهم نیازمند افزایش بصیرت و آمادگی های رزمی ودفاعی است.
وی، وجود خیل عظیم رزمندگان سلحشور را نعمت فراوان برای پراکندن عطر معنویت در کشور دانست وافزود: مسئولان باید رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری را در صدر فعالیتهای خود قرار دهند.
عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر نقش اساسی ایثارگران در خانه ملت گفت: مجلس یازدهم بعنوان خانه خیل نیروهای انقلابی و ایثارگر رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری را جزو وظایف کلیدی خود می داند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت خواهد شد.
عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: دولت و مجلس انقلابی خود را بدهکار ایثارگران می دانند.
این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم همپایی قوای سه گانه در بحث ایثارگران افزود: امروز هر سه قوه حاکمیتی درکشور برای حل مشکلات ایثارگران عزم قاطع دارند.
کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: سنگ اندازی بر سر راه حل مشکلات ایثارگران خطای فاحش و مستوجب عقوبت است.
عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: بهره مندی کشور از خدمات ایثارگران باید رویکرد محوری و اساسی همه بخش های حکمرانی باشد.

نظر شما