شناسهٔ خبر: 173439 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مالکی:

رزمایش نظامی ایران تهدیدی برای باکو نیست/گاهی شاهد شیطنت رژیم صیهونیستی در آن سوی ارس هستیم

فداحسین مالکی.jpg عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایشی ایران در مرزهای مشترک با آذربایجان به هیچ عنوان تهدیدی برای باکو نیست بلکه تهدید برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش «نماینده» فدا حسین مالکی در خصوص مطالب بیان شده و اتهام زنی به ایران از سوی رئیس جمهور آذربایجان، گفت: رزمایشی که در مرزهای کشورمان برگزار می شود، به هیچ عنوان تهدیدی برای باکو نیست.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معمولا نیروهای نظامی کشورمان اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش در مرزهای کشورمان مانور برگزار می کنند تا سطح آمادگی نیروها ارتقاء یابد و امنیت بیشتر شود.

وی ضمن گلایه از علی‌اف، ادامه داد: ترکیه، آذربایجان و پاکستان رزمایش مشترکی را برگزار کردند که بحث برانگیز و شبهه برانگیز بود لذا انتظار می رود با توجه به روابط دیریه میان ایران و آذربایجان، مسئولان این کشور در اظهاراتشان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: گاهی اتفاقات و شیطینت هایی در آن سوی مرزهای ارس توسط رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها رخ می دهد که به نفع کشورهای همسایه نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها تلاش می کنند میان آذربایجان و ایران تفرقه ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: بر این اساس برگزاری مانور در مرزهای کشورمان با آذربایجان، تهدیدی برای رژیم صهیونیستی است.

نظر شما