شناسهٔ خبر: 173419 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل سراسر دروغ بود

محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل سراسر دورغ و ناشی از ضعف و شکست بود.

به گزارش «نماینده» مرتضی محمودوند تاکید کرد: نفتالی بنت می خواهد ضعف و شکست های داخلی رژیم صهیونیستی را با ادعاهای دروغین و مسائل حاشیه‌ای علیه کشورمان جبران کند.

وی افزود: برنامه هسته‌ای ایران کاملا شفاف و غیرنظامی است و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری و حکم شرعی و سیاست های کلان نظام هیچ سمت و سویی که نظامی باشد را ندارد و بر اساس نیاز های صلح‌آمیز و علمی توسعه یافته و این پیشرفت ادامه خواهد داشت. نه رژیم صهیونیستی و نه هیچ کس دیگری نمی تواند مانع پیشرفت علمی کشورمان شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ادعا های نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی ادامه توهمات مسئولین سابق این رژیم جعلی است و آنها با طرح ادعا های بی اساس و مداخله جویانه و البته صحبت های تفرقه افکنانه سعی در کسب اعتبار برای خود در دنیا دارند اما دنیا می داند رژیم کودک کشی که با سلاح های فسفری و بمب های کشتار جمعی زنان و کودکان غزه را شهید می کند نمی تواند نگران صلح جهانی باشد.

محمود وند در پایان تصریح کرد:رژیم صهیونیستی بزرگترین انبار سلاح هسته ای در منطقه را داشته و جنایات جنگی زیادی را در کارنامه سیاه خود دارد و به‌جای پاسخگویی به این مساله به دنبال اتهام زنی نسبت به برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و نقش وحدت آفرین کشورمان در منطقه است.

نظر شما