شناسهٔ خبر: 173300 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

کوثری در گفت وگو با نماینده:

مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس، می توانند هم خدمتگزار و هم موفق باشند

اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: روحیه جهادی و انقلابی که با بصیرت و آگاهی باشد در همه زمان ها، مکان ها و مسئولیت ها می تواند بسیار اثرگذار باشد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت  وگو با خبرنگار نماینده در پاسخ به این سوال که برای حل مشکلات فعلی کشور، مسئولان تاچه اندازه باید روحیه جهادی دوران دفاع مقدس، را سرلوحه خود قرار دهند، اظهارداشت: آن روحیه بر اساس یک تفکر و آن هم تفکر اسلام ناب محمدی بود که یک روحیه انقلابی و جهادی بود.
این نماینده مجلس بر همین اساس تصریح کرد: این روحیه جهادی و انقلابی که با بصیرت و آگاهی باشد در همه زمان ها و مکان ها و مسئولیت ها می تواند بسیار اثرگذار باشد؛ پس لازمه اش این است که مسئولان ابتدا انگیزه الهی را مدنظر  قرار دهند و دوم اینکه سعی کنند آن را پیاده کنند و اگر اینچنین باشد قطعاً همه مدیران و مسئولان می توانند هم‌ خدمتگزار و هم موفق باشند و هم‌ مورد تشویق و ترغیب مردم قرار گیرند.
وی در پاسخ به اینکه آیا این روحیه در بین نمایندگان مجلس هم وجود دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این مجلس، مجلس انقلابی است؛ اما در عین حال باید تک تک نمایندگان سعی کنند که  اخلاق، رفتار، اعمال، نظارت و تصمیم گیری های در لوایح و طرح ها آنچنان باشد که این فرمایشی که مقام‌معظم‌رهبری داشتند را در عمل نشان دهیم.
کوثری در پایان خاطرنشان کرد: این امر هم بستگی به تک تک نفرات دارد که چقدر نسبت به این مساله توجه داشته باشند و بنده فکر میکنم در مجموع نمایندگان سعی کردند اینچنین باشند و ان شالله  مورد رضای خداوند و مردم قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما