شناسهٔ خبر: 173234 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ضرورت تسریع در واگذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه به وزارت اقتصاد

کعب عمیر عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با اشاره به بررسی وضعیت واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به وزارت امور اقتصاد و دارایی، گفت: امیدوارم شورای اقتصادی سران قوا هر چه سریع تر این موضوع را نهایی کنند.

به گزارش «نماینده» محمد کعب عمیر در تشریح نشست بررسی وضعیت روند واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، گفت: این نشست با حضور نیکزاد، نایب رییس قوه مقننه، سازمان خصوصی سازی و سازمان ایدرو برگزار شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هفته جاری جلسه شورای اقتصادی سران قوا برگزار شد و بر اساس مصوبه این جلسه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه باید به وزارت امور اقتصاد و دارایی واگذار شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع تر وزارت امور اقتصاد و دارایی مدیریت این شرکت را بر عهده بگیرد و  به عنوان طرح هشتم به نیشکر خوزستان واگذار شود. بر این اساس از رییس مجلس شورای اسلامی می خواهم این موضوع را پیگیری کند تا سریع تر به نتیجه برسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: انتظار میرفت وزراء امور اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت این موضوع را طی هفته گذشته در شورای اقتصادی سران طرح می کردند تا نهایتا مصوبه آن سریع تر محقق میشد لذا این مهم کوتاهی در مورد شرکت هفت تپه به عنوان یکی از چالش های کشور محسوب می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته قرار بود این نشست با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شود که این افراد در جلسه حضور نیافتند.

نظر شما