شناسهٔ خبر: 173172 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

استقرار گروه تفحص در سازمان سنجش و آمادگی دریافت گزارش‌های مردمی و دستگاهی

نادری رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور از استقرار این هیئت در این سازمان خبر داد و گفت: اعضای این هیئت در راستای احقاق حقوق ملت، داوطلبین و مخاطبین این سازمان، نهایت تلاش و اهتمام خود را خواهند داشت.

به گزارش «نماینده» احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور امروز (دوشنبه ۲۹ شهریور) در جمع خبرنگاران از استقرار گروه تحقیق و تفحص قوه مقننه در این سازمان خبر داد و اظهار داشت: اعضای این هیئت در راستای احقاق حقوق ملت شریف و داوطلبین و مخاطبین عزیز این سازمان، نهایت تلاش و اهتمام خود را خواهند داشت.

وی افزود: در حال حاضر محورهای متعددی در خصوص این سازمان و عملکرد رئیس آن در دستور کار رسیدگی این هیئت و گروه بررسی مستقر در این سازمان، قرار دارد.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش تصریح کرد: راه های ارتباطی خاصی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان در نظر گرفته شده است و مخاطبین و ذینفعان می توانند از طریق این مبادی مستندات خود را به هیات تفحص منعکس کنند.

 خط ارتباطی ۰۹۱۰۰۲۰۹۲۰، رایانامه reportsanjesh@gmail.com یا ارسال پستی به دفتر رئیس هیئت تفحص از سازمان سنجش در مجلس شورای اسلامی راه‌های ارتباطی ارسال مطالب و نظرات در موضوع تحقیق و تفحص از سازمان سنجش و آموزش کشور است. 

نظر شما