شناسهٔ خبر: 173164 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واکنش رئیس پلیس پایتخت به تحویل قمه معتادان شرق تهران

اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران از واکنش رئیس پلیس پایتخت به تحویل قمه اراذل و اوباش گفت و ابراز داشت: در جلسه با دادستان کل کشور دغدغه‌های حقوق عامه و امنیت تهران را طرح خواهم کرد.

به گزارش «نماینده» مهدی اقراریان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در جلسات ابتدایی شورای شهر ششم با اشاره به اینکه در بازدیدش از بوستان فدک در شرق تهران شاهد حضور اراذل و اوباش در منظر عمومی و در حال استعمال مواد مخدر با قمه و چاقو بوده است. خطاب به سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: خانواده‌ها در این شرایط چطور از بوستان‌های تهران بهره ببرند؟ و یک چاقو از اراذل حاضر در پارک فدک را که گرفته بود، تقدیم رئیس پلیس تهران کرد.

هفته پیش شورای شهر تهران یک جلسه غیرعلنی با سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت داشت، این عضو شورای شهر درباره واکنش رئیس پلیس پاسخ به این مساله به خبرنگار مهر توضیح داد: گله‌های خودم را درباره وضعیت امنیت تهران با وی مطرح کردم و سردار رحیمی از عدم مناسب پشتیبانی پلیس سخن گفت.

وی ادامه داد: ما برای افزایش سطح امنیت در تهران نیازمند همکاری مشترکی میان دستگاه قضائی، پلیس و شورای اسلامی شهر تهران و مجموعه قضائی هستیم و باید یک کارگروه مشترک در این زمینه داشته باشیم.

اقراریان با اشاره به اینکه در جلسه‌ای که با دادستان کل کشور طی هفته جاری دارد، دغدغه‌های مربوط به حقوق عامه و امنیت در شهر تهران را طرح خواهد کرد، گفت: با حضور معاونین رئیس پلیس تهران در کمیسیون‌های شورای شهر زمینه همکاری فراهم شده و امنیت تهران تقویت خواهد شد.

نظر شما