شناسهٔ خبر: 173110 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نماینده مردم ایلام در مجلس:

مرز مهران از امروز فقط برای عبور کامیون‌ها فعال است/ زائرین فعلا مراجعه نکنند

اربعین.jpg نماینده مردم نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرز مسافری مهران در استان ایلام به سمت عراق بسته است و فعلا تررد به سمت عراق از طریق هوایی انجام می شود.

به گزارش «نماینده» علی اکبر بسطامی با اشاره به نزدیکی ایام اربعین تاکید کرد: مرز مهران آمادگی پذیرش مسافر به سمت عراق را ندارد و طبق توافقات صورت گرفته با مقامات عراقی تنها امکان بازگشت زائران از عراق به داخل کشور پس از ایام اربعین از طریق مهران امکان پذیر است.

وی افزود:مرز مهران برای انتقال تجهیزات موکب های مسیر پیاده روی اربعین شهادت ابا عبدالله الحسین (ع)  پیش بینی شده است و کامیون تجهیزات موکب ها امکان تردد از این مرز را دارند.

فلاحی:امیدواریم امکان انتقال زائرین نیز فراهم شود

همچنین سارا فلاحی نماینده ایلام نیز در گفت و گو با خانه ملت تصریح کرد: مقرر شده بود از امروز شنبه تنها کامیون های تجهیزات موکب ها به همراه مسئولین  موکب ها از مرز مهران برای انتقال تجهیزات استفاده کنند و با تماس های مکرری  که از سوی موکب داران داشتیم منتظر صدور دستور عمل برای این کار هستیم ضمن اینکه امیدواریم امکان انتقال زائرین نیز فراهم شود.

نظر شما