شناسهٔ خبر: 173103 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

صفری ملک میان:

بررسی خلاءهای قانونی انتخابات در کمیته تخصصی/ ایرادات و کاستی‌ها انتخابات اخیر تجمیع شد

صفری ملک نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی خلاءهای قانونی مربوط به انتخابات در کمیته تخصصی کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش «نماینده» محمد صفری ملک میان در خصوص اهمیت رفع خلاءهای قانون مربوط به انتخابات در کشورمان، گفت: همزمان با برگزاری انتخابات اخیر، کمیسیون اقدام به بررسی مشکلات و کاستی ها کرد تا اصلاح قانون انتخابات صورت گیرد.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه قانون مربوط به انتخابات یکسری از سوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه آن به صحن علنی ارسال شد، اظهار کرد: با توجه به نظرات متعدد منتخبان ملت، مقرر شد این مهم به صورت دوشوری بررسی و به کمیسیون بازگردد تا دغدغه هایی بیشتری رفع شود .

وی ادامه داد: هم اکنون کمیته تخصصی به ریاست ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس در حال بررسی نظارت نمایندگان نسبت به قانون انتخابات است تا ایرادات برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید اذعان کرد بخشی از ایرادات تجمیع شده که بعد از انتخابات حاصل شده در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته دیگر شاهد خلاءهای قانونی در عرصه قوانین مرتبط با انتخابات نباشیم.

نظر شما