شناسهٔ خبر: 173086 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وضع معیشتی مردم نمایانگرشکست برجام است/میز مذاکرات راترک نمی‌کنیم

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وضع معیشتی مردم نشان دهنده شکست برجام و تفکرات دولت تدبیر است لذا اصلاح طلبان و اعتدالیون نباید به دنبال القای ساز و کارهای دولت داریشان به دولت تدبیر باشند.

به گزارش «نماینده» مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه مذاکرات و مراودات بین المللی ایران باید بر مبنای عزت باشد، گفت: کشورهای دنیا چهار یا پنج کشور اروپایی نیستند. بازار ۵۵۰ میلیون نفری کشورهای همسایه که طی هشت سال گذشته مورد بی توجه قرار گرفته است باید در دولت سیزدهم مرکز توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته‌ای تنها با تکیه بر توانمندی‌های داخلی به نتیجه می‌رسد، گفت: دولتمردانی که از موضع ضعف مذاکره کرده و به دنبال عکس یادگاری بودند در مذاکرات شکست خوردند.

وی ادامه داد: دولت قبل با وعده بلد بودن زبان دنیا روی کار آمد قیمت ارز را ده برابر کرد، قیمت مسکن را ۹۸۰ برابر و قیمت خودرو را ۶۵۰ برابر کرد. تجربه دولت تدبیر در گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات و شرطی کردن اقتصاد کشور شکست خورده است.

یوسفی گفت: ایران به دنبال ترک میز مذاکرات نیست اما مذاکره برای مذاکره را ادامه نخواه داد. اگر طرف غربی به تعهداتش عمل کند، ایران نیز به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وضع معیشتی مردم نشان دهنده شکست برجام و تفکرات دولت تدبیر است لذا اصلاح طلبان و اعتدالیون نباید به دنبال القای ساز و کارهای دولت داریشان به دولت تدبیر باشند.

نظر شما