شناسهٔ خبر: 172995 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تخفیف شورای ششمی‌ها برای عوارض ۱۴۰۰ در تهران/ حضور چمران در صحن شورا

مهدی چمران مهدی چمران از در نظر گرفتن تخفیف برای شهروندان تهرانی در زمینه عوارض ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش «نماینده» مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه‌های شورای ششم اظهار داشت: تصویب لایحه چندان مهم نیست که بخواهیم مدام آن را انجام دهیم چرا که برخی از لوایح تصویب ولی اصولاً اجرایی نشده و باقی مانده است. 

وی افزود: اصل کار کردن ما برنامه‌ریزی درست در شورای شهر است بلافاصله نمی‌توانیم پس از آغاز شورای ششم طرح‌ها و لوایح را داشته باشیم و این موضوع نه تنها برای شورا بلکه برای مجلس هم عملی نیست و به تدریج این مسأله در دستور کار ما است ولی به طور کلی ما بر روی جنبه عملی توجه داریم نه به تعداد لوایح.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: هنوز برخی از انتخابات و انتصابات اجرایی نشده و این مسأله زمان می‌برد باید مطالعه عمیق داشته باشیم تا لوایح را ادامه دهیم.

چمران گفت: من همین اکنون بیش از ۳۰ لوایح برای دستور آماده دارم و باید برای آن فکری شود ولی ابتدا باید کمیسیون‌ها بر روی آن کار کنند و بعد در صحن شورا بیاوریم.

وی بیان داشت:‌امروز دو لایحه دو فوریتی در صحن شورا داریم که یکی مربوط به تخفیف کسانی که است که نقدی یکجا عوارض را پرداخت می‌کنند و دیگری تخفیف چشمگیر در عوارض ۱۴۰۰ است که امسال افزایش زیادی یافته بود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره انتصابات در شهرداری تهران گفت: در زمینه انتصابات باید فکر کرد روی این موضوع جلسات مختلف تشکیل شده و بحث‌هایی داشته‌ایم همچنین با شهردار ملاقات فراوان انجام گرفته تا تصمیم‌های خوبی گرفته شود.

نظر شما