شناسهٔ خبر: 172991 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ایزدپناه:

سفر بدون تشریفات رئیس جمهور به خوزستان مردم را به رفع مشکلات امیدوار کرد

عبدالله ایزدپناه رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: مردم استان نسبت به وعده‌های داده شده در گذشته بی اعتماد شدند لذا امیدواریم در دولت سیزدهم اعتماد از دست رفته دوباره برگرداند.

به گزارش «نماینده» عبدالله ایزدپناه با اشاره به سفر استانی آیت الله رئیسی به خوزستان گفت: با توجه به اشراف ایشان به مشکلات استان خوزستان پس از تشکیل دولت سیزدهم اعلام کرد که استاندار ویژه برای آن تعیین خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس یازدهم ادامه داد: مقام معظم رهبری به استان خوزستان نگاه ویژه‌ای دارند و ایشان در سخنرانی فرمودند که اگر طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در این استان اجرا می‌شد شاهد مشکلات امروزی در خوزستان نبودیم.

وی افزود: به دلیل بی توجهی مسئولین قبلی خوزستان آسیب جدی دیده است و باعث شده با وجود تأمین درصد درآمد کشور بالاترین نرخ  بیکاری را در کشور داشته باشد.

ایزدپناه بیان کرد: سفر آقای رئیسی به خوزستان برای بررسی و احصا بیشتر مشکلات این استان صورت گرفت که حضورشان در بین مردم بدون تشریفات اقدام بسیار خوبی بود و باعث ایجاد امیدواری برای حل مشکلات خوزستان شد.

وی بیان کرد: مردم استان نسبت به وعده‌های داده شده در گذشته بی اعتماد شده‌اند لذا امیدواریم در دولت سیزدهم اعتماد از دست رفته دوباره برگردد اما به هر شکل به آینده خوزستان خوش‌بین هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: مردم خوزستان انسان‌های شریف، انقلابی، مدافع نظام هستند که در جنگ تحمیلی و سایر عرصه‌های کشور در خط مقدم قرار داشتند لذا مسئولان باید مشکلات این استان را رفع کنند.

نظر شما