شناسهٔ خبر: 172967 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رشیدی کوچی با اشاره به بیانیه ضدایرانی کمیته خودخوانده ۴جانبه عربی:

دشمنان غربی و عربی ملت ایران هیچ گاه نتوانسته‌اند در مقابل اراده ملت ایران دوام بیاورند

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: چهار کشور عربی با برگزاری کمیته چهارجانبه علیه ایران به دنبال خود شیرینی برای اربابانشان هستند.

به گزارش «نماینده» جلال رشیدی کوچی با اشاره به اجلاس ضد ایرانی چهار کشور عربی در خصوص فعالیت هسته ای ایران، گفت: این کشورها که جای خود دارند، اربابان این کشورها، کسانی که به آنها دستور می دهند و به آنها به چشم گاوهای شیرده نگاه می کنند هم نتوانسته اند در برابر خواسته به حق مردم ایران دوام بیاورند . درست است دستورکارهایی داشتند اما اهدافی که به دنبال آن بودند حاصل نشده و نخواهد شد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشورهای عربی برای اینکه از غافله خود شیرینی و خودشیفتگی عقب نیافتند اجلاسی با کمترین اهمیت برگزار کرده اند، از این رو پرداختن به آن باعث وهن اذهان عمومی می شود، نباید به این اجلاس بی ارزش دامن زد چرا که تصورات اشتباهی به وجود می آورد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بیت معروف " ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گر توست" در وصف این کشورها کفایت می کند و این کشورها در حدی نیستند که بخواهند درباره فعالیت های ایران اظهار نظر کنند. به نظر می رسد حرکت نمایشی آن نوعی خوش رقصی برای ارباب‌های آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در کمیته چهار جانبه عربی ضد ایرانی، کشورهای مصر، بحرین، امارات و عربستان سعودی حضور داشتند. در این اجلاس در خصوص آخرین تحولات برنامه هسته ای ایران و اهمیت ایجاد ساز و کار لازم برای بازرسی سریع و فراگیر تمام سایت های هسته ای رایزنی شده است.

نظر شما