شناسهٔ خبر: 172932 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امامی راد در نطق میان دستور:

پای پرآبله رئیس جمهور و دولتمردان باید جایگزین زخم بستر خانه‌نشینی‌ها و دورکاری‌ها شود

امامی راد عضو کمیسیون آموزش مجلس جریان تحریف را بزرگ ترین خطر برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: به فرمایش رهبری معظم انقلاب، اگر جریان تحریف در کشور شکست بخورد، شکست جریان تحریم صد در صدی است.

به گزارش «نماینده» حسین امامی راد در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه ملت بزرگ حماسه ساز ایران مفتخر است که بزرگ ترین رخداد قرن یعنی پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را رقم زده، گفت: انقلابی که به فضل الهی گام در دهه پنجم نهاده است و استمرار آن با زحمت دو سلاله نبوی، علوی و فاطمی بود و امید آن را داریم که توفیق درک بزرگ ترین رخداد تاریخ که همانا ظهور آخرین ذخیره الهی و منجی بشری است، داشته باشیم.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلابی که با سنت شکنی شگرف، نظامی با جمهوریت اسلامی به جای سلطه وابسته در ایران نهادینه کرد و بعد از گذشت ۴۳ سال علیرغم تمام شیطنت ها و دشمنی های آمریکا، اروپا و هم پیمانان آنها و همراهی های تفاله ها و خودفروختگان داخلی و غربگرا یک به یک شاهد تحقق پیش بینی ها و وعده های سابق امام(ره) و رهبری عزیز هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در عرصه جنگ نظامی، سیاسی، امنیتی و دیگر عرصه ها پیروز میدان بوده و هستیم، عنوان کرد: نه جنگ تحمیلی، نه کودتا، نه ترور شخصیت ها، نه شبیخون فرهنگی و نه تحریم های ظالمانه هرچند خساراتی چند، به بار آورد ولی هرگز نتوانست سد محکم و بنیان مرصوص مردم را نسبت به انقلاب و نظام در هم شکند ولی دشمن دست به سلاح برنده تحریف برده است.

امامی راد در ادامه جریان تحریف را بزرگ ترین خطر برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: به فرمایش رهبری معظم انقلاب، اگر جریان تحریف در کشور شکست بخورد، شکست جریان تحریم صد در صدی است همچنین ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اذعان دارند خبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیات، پنهان کردن جلوه های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و یا انکار محسنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ایران است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: جریان تحریف با تبلیغات گسترده دشمن با امیرالمؤمنین آن می کند که وقتی خبر ضربت خوردن در محراب مسجد کوفه که تا شامات می پیچد، مردم متعجبانه از هم می پرسند علی(ع) در مسجد چه می کرده و او را با نماز چه کار؟

وی در ادامه با بیان اینکه جای شرم است که گاهی ناخواسته از تریبون مجلس آب به آسیاب مجلس ریخته و خوراک نداشته دشمن را فراهم می کنیم، اظهار داشت: البته واقعیت گریز نیستیم و اعلام می کنیم با همه پیشرفت های خیره کننده ایران در ۴۳ سال پس از انقلاب هنوز راه نرفته فراوانی در پیش داریم اما جار زدن نارسایی های حوزه انتخابیه از تریبون مجلس که دشمنان قسم خورده نظام نیز به رصد گفته ها، نطق ها و تصمیم گیری های نمایندگان نشسته اند بدون اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب، خود تقویت جریان تحریف است و خسارت جبران ناپذیر به نظام می زند.

امامی راد در ادامه با بیان اینکه ایران سربلند به برکت انقلاب، به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است، یادآور شد: به واسطه حضور مقتدرانه خیزش های بیداری اسلامی ناشی از انقلاب ایران، هیمنه آمریکا و غرب در هم شکسته و علیرغم نگاه جریان مرعوب و واداده داخلی به کدخدای پوشالی، عبرت آموزی از سرنوشت صدام، قذافی، مرسی و اشرف غنی نشان داده آمریکا شریک مطمئنی نبوده و هرجا پای نهاده جز خسارت چیزی بر جای نگذاشته که نمونه اخیر آن حضور ۲۰ ساله خسارت بار آمریکا در افغانستان بود که در نهایت منجر به فرار مفتضحانه آنها شد.

این عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم افغانستان که کشور برادر، هم زبان، هم دین و همسایه ما است با رأی ملت افغان و مشارکت گروه های ملی و مذهبی برای همیشه روی آرامش و ثبات را ببیند.

وی در ادامه عنوان کرد: با استقرار دولت در کنار مجلس انقلابی موجی از امید و انتظار در توده های مردم شکل گرفته که انتظار داریم دولت حزب اللهی چون دیگر قرار نیست زنبیل های گدایی مان را پشت دیوارها و دروازه های غرب پهن کرده و ارابه کش سیاست های آمریکا و اروپا باشیم، تکیه بر توان داخلی و توسعه روابط بین الملل و تجارت با کشورهای همسایه و کشورهای قابل اعتماد دیگر و توسعه صادرات می تواند چالش های اقتصادی و معیشتی ما را حل کند، در اولویت قرار دهد.

امامی راد اضافه کرد: اهتمام به حضور در میان محرومان که در دستور کار دولت قرار دارد لذا پای پر آبله رئیس جمهور و دولتمردان باید جایگزین زخم بستر خانه نشینی ها و دورکاری ها شود. محاکمه بانیان وضع موجود انتظار جدی مجلس و مردم از دستگاه قضا است؛ همان ها که علاوه بر خسارات جانی ناشی از عادی انگاری شرایط کرونایی، هنری جز تعطیلی کارخانجات، توقف صادرات، کاهش ارزش پول ملی، گرانی مسکن، دست درازی در بازار سرمایه، کسری شدید بودجه و وابستگی به درآمدهای نفتی و بدهی های میلیاردی عایدی نداشت و گاهی از سر حماقت یا خیانت، کشور را تا لبه پرتگاه سازش های ذلیلانه در برابر خواسته های دشمن پیش برد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: احیای اصل ۴۹ قانون اساسی و اعلام اموال نامشروع مسئولان از ابتدای انقلاب و بازگشت این اموال به صاحبان حق و بیت المال انتظار ما از دولت و قوه قضائیه است.

نظر شما