شناسهٔ خبر: 172880 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فلاحی با اشاره به پیام ضدایرانی وزیر خارجه انگلیس:

اتهام‌زنی لندن به تهران فرافکنی است/ انگلیسی‌ها عامل بی‌ثباتی و ناامنی منطقه هستند

سارا فلاحی نماینده ایلام عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اتهام زنی لندن به ایران درباره حملات انصارالله یمن به سعودی‌ها فرافکنی است زیرا آنها عامل بی ثباتی و ناامنی منطقه هستند.

به گزارش «نماینده» سارا فلاحی در واکنش به اتهام زنی لندن به ایران درباره حملات انصارالله یمن به سعودی‌ها، گفت: جبهه مقاومت یمن توانسته در مقابل تجاوزگران ائتلاف سعودی ایستادگی کند از این رو کشورهای حامی آنها تلاش می کنند ناکارآمدی خود را گردن دیگران بیاندازند لذا دیواری کوتاه تر از دیوار کشورمان پیدا نکرده اند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم یمن در حال دفاع مشروع از سرزمین شان هستند لذا حمله به سعودی ها پاسخی در مقابل تجاوزگری محسوب می شود و دیگران نمی توانند این مهم را به کشورهای دیگر ربط دهند.

وی با اشاره به اینکه انگلیسی ها عامل بی نظمی و ناامنی در منطقه هستند، ادامه داد: در واقع اگر کشورهای فرامنطقه ای مانند ایالات متحده و غیره از غرب آسیا خارج شوند، ثبات و صلح به کشورها بازمی گردد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی انگلیسی ها از ائتلاف تجاوزگر عربی حمایت کرده و اقدام به فروش تسلیحاتی می کنند که با آنها به مردم یمن حمله می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا وجود انگلیسی ها در منطقه و دیگر کشورهای فرامنطقه ای امنیت زدا است.

نظر شما