شناسهٔ خبر: 172847 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جزئیات نخستین کنفرانس مشترک IPU و سازمان ملل درباره مبارزه با تروریسم/ تأکید بر نقش روسا و نمایندگان مجلس در بحث مبارزه با تروریسم

الهام آزاد عضو هیات رئیسه اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: نخستین کنفرانس مشترک اتحادیه بین المجالس جهانی و سازمان ملل درباره مبارزه با تروریسم برگزار شد و سخنرانان در این کنفرانس بر نقش رؤسا و نمایندگان مجالس در بحث مبارزه با تروریسم تأکید کردند.

به گزارش «نماینده» الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU)  گفت: نخستین کنفرانس مبارزه با تروریسم به صورت مشترک توسط سازمان ملل و اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) صبح امروز در وین پایتخت اتریش برگزار شد.

وی افزود: در این کنفرانس دبیرکل و همچنین رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی و نیز رئیس کمیته مبارزه با تروریسم سازمان ملل در باره موضوع مبارزه با تروریسم مطالبی را مطرح کردند.

عضو هیات رئیسه اتحادیه بین المجالس جهانی اظهار داشت: سخنرانان نخستین کنفرانس مبارزه با تروریسم در صحبت‌های خود بر نقش روسا و نمایندگان مجالس کشورها در بحث مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

آزاد خاطرنشان کرد: این کنفرانس سند نهایی نداشت و بیشتر جنبه انگیزشی و ترغیبی برای نقش‌آفرینی مجالس به منظور کمک و تشویق دولت‌ها برای مبارزه با تروریسم داشت.

وی افزود: در حاشیه این کنفرانس هیات پارلمانی ایران و چین با یکدیگر دیدار کردند که دو طرف بر گسترش روابط و تعاملات در حوزه تجاری و... تاکید داشتند.

نظر شما